Skip to content

A Disney mesék minden varázslata egy páratlan,
miniatűr sorozatban.

A Disney Mini mesék egy különleges minikönyvekből álló sorozat, amely a legnépszerűbb Disney-hősök hihetetlen kalandjait tárja elénk rendhagyó méretben és sok-sok részlettel. Mindegyik minikönyv egy
kihagyhatatlan klasszikust tartalmaz csodás díszítésekkel és lenyűgöző képekkel.

A Disney Mini mesék egy különleges minikönyvekből álló sorozat, amely a legnépszerűbb Disney-hősök hihetetlen kalandjait tárja elénk rendhagyó méretben és sok-sok részlettel. Mindegyik minikönyv egy
kihagyhatatlan klasszikust tartalmaz csodás díszítésekkel és lenyűgöző képekkel.

A KIADVÁNYRÓL

MINI GYÖNGYSZEMEK SOROZATA A DISNEY MESÉK MINDEN VARÁZSÁVAL

           Disney Mini mesék egy különleges minikönyvekből álló sorozat, amely a
         legnépszerűbb Disney-hősök hihetetlen kalandjait tárja elénk meglepően kis méretben
      és sok-sok részlettel. Mindegyik minikönyv egy kihagyhatatlan klasszikust tartalmaz
 csodás díszítésekkel és lenyűgöző képekkel.

Disney Mini mesék egy különleges minikönyvekből álló sorozat, amely a legnépszerűbb Disney-hősök hihetetlen kalandjait tárja elénk meglepően kis méretben
és sok-sok részlettel. Mindegyik minikönyv egy kihagyhatatlan klasszikust tartalmaz csodás díszítésekkel és lenyűgöző képekkel.

A GYŰJTEMÉNY

1. KÖTET

AZ OROSZLÁNKIRÁLY

2. KÖTET

HÓFEHÉRKE

3. KÖTET

A DZSUNGEL KÖNYVE

4. KÖTET

BAMBI

Fizess elő most az első számtól, és első csomagodban mindezt együtt megkapod, 3.347 Ft helyett csak 1.348 Ft-ért!

1. KÖTET

AZ OROSZLÁNKIRÁLY

2. KÖTET

HÓFERHÉRKE

3. KÖTET

A DZSUNGEL KÖNYVE

Ingyenes házhoz szállítás

Nem maradsz le egyetlen számról sem

Az előfizetés bármikor lemondható

Különleges ajándékaink

Keménykötésű notesz, gyönyörű Disney illusztrációval díszítve.

Mérete: 13×21 cm 240 oldal

Kedvenc hőseinkkel díszített
thermobögre, hogy utazás közben is veled lehessenek a Disney hősök.

A teljes gyűjtemény elhelyezésére alkalmas, falra szerelhető, hátsó LED-világítást is tartalmazó könyvespolc, a gyerekszoba különleges dísze.

mérete: kb. 9x45x64 cm

Csodásan díszített porcelánbögre,
a meseolvasás közbeni kakaózáshoz.

Űrtartalom: kb. 3 dl
Mosogatógépben mosható

Különleges ajándékaink

Továbbá: az utcai árnál alacsonyabb ár.
A tényleges ajándékok a képen szereplőtől kis mértékben eltérhetnek.
Készlethiány esetén az ajándékokat egyéb, hasonló értékű ajándékkal helyettesítjük.

ELŐFIZETŐI KEDVEZMÉNYEK

Ha biztosan nem szeretnél lemaradni egyetlen kötetről sem, legyél előfizetőnk!
Megéri, mert:

4 ELŐFIZETŐI AJÁNDÉK VÁR

Egy notesz, egy porcelánbögre, egy thermobögre és egy LED-világítású könyvespolc.

EGY KÖTETET INGYEN KAPSZ

Előfizetésedtől függően a 3. vagy a 4 kötetet ingyen kapod.

NEM MARADSZ LE EGYETLEN KÖTETRŐL SEM

Előfizetőként biztos lehetsz benne, hogy minden kötetet megkapsz majd.

INGYENESEN HÁZHOZ SZÁLLÍTJUK KÖNYVEIDET A GLS-SEL

Előfizetőink a GLS-sel minden kötetet külön díj megfizetése nélkül otthonukba, vagy az általuk megjelölt csomagátvételi pontra kapnak. Egy előfizetői küldeményben általában 4 kötet van.

SOSEM KELL ELŐRE FIZETNED

Az előfizetői csomagokat csak az átvételt követő 14 napban kell kifizetni.

AZ ELŐFIZETÉSED BÁRMIKOR LEMONDHATÓ!

Ha úgy érzed, nem követnél tovább minket kalandjainkban, csak írj egy e-mailt, és előfizetésed leállítjuk.

A GYŰJTEMÉNNYEL KAPCSOLATOS
ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

A Disney Mini Mesék egy különleges minikönyvekből álló sorozat, amely a legnépszerűbb Disney-hősök hihetetlen kalandjait tárja elénk rendhagyó méretben és sok-sok részlettel. Mindegyik minikönyv egy kihagyhatatlan klasszikust tartalmaz csodás díszítésekkel és lenyűgöző képekkel.

A sorozat terveink szerint 80 kötetből áll majd – de a kiadó fenntartja magának a jogot a sorozat hosszának megváltoztatására. Ha ilyen döntés születik, azt azonnal jelezni fogjuk itt, a honlapunkon.

Az első szám 2022. május 14-én, a második 2022. május 28-án jelenik meg. A hatodik szám 2022. július 23-i megjelenéséig kéthetente, ezt követően pedig mindig hetente, szombatonként jelenik meg újabb lapszám. A teljes megjelenési lista megtekinthető itt.
Ide kattintva a felsorolásban megtekinthető a kötetek címe és megjelenésük időpontja is.

Keresd fel ügyfélszolgálatunkat a 06/1-358-6633-as telefonszámon vagy e-mailben a disneymini@suvet.hu e-mail címen. Mindenképpen küldj nekünk egy fotót a könyv hibájáról/sérüléséről!

ELŐFIZETÉSRE VONATKOZÓ KÉRDÉSEK

Előfizetőként nem maradsz le egyetlen lapszámról sem. Előfizetői küldeményeidet a GLS-sel ingyenesen házhoz, vagy az általad választott csomagpontra, csomagautomatába szállítjuk, és a küldeményeid csak az átvételt követő két hétben kell kifizetned!

A lapszámok mellett négy ajándékot is kapsz előfizetésedhez (melyeket az 1., 2., 6., 10. és 19. előfizetői csomagban küldünk el Neked), ráadásul az 1-2-3-4 számok valamelyikétől előfizetve első előfizetői küldeményedben az egyik kötetet (a harmadikat vagy a negyediket) ingyen, ajándékba kapod.

Az előfizetésed bármikor lemondhatod.

Igen. Előfizetéseket azonban mindig csak újságárus terjesztésen éppen kapható lapszámoktól tudunk elfogadni – ahogy azt az előfizetői oldal mutatja. Az előfizetésed kezdő lapszámát megelőző lapszámokat utánrendeléssel szerezheted be. Ilyenkor utánrendelésed kedvezményesen, szállítási díj megfizetése nélkül adhatod le.

A legegyszerűbb, ha a honlapunkon található előfizetési űrlapot használod.

Ha már vásároltál a megjelent kötetek közül, akkor elküldheted nekünk az első 3 számban található megrendelőszelvényt is – ennek a postaköltségét mi álljuk!

Emellett e-mailben (disneymini@suvet.hu) vagy telefonon (06/1-358-6633) is előfizethetsz.

Ha kérdésed is lenne, akkor felkeresheted az ügyfélszolgálatunkat az disneymini@suvet.hu e-mailcímen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon, ahol a megrendelés rögzítése mellett vagy előtt választ adunk a kérdéseidre is.

Ha az első számtól fizettél elő, az első csomagban az 1., 2. és 3. kötetet küldjük. A második csomagodban a 4. és 5., a harmadikban pedig a 6., 7., 8. és 9. számot találod.
Ha a második számtól fizettél elő, az első csomagban a 2. és 3. kötetet küldjük. A második csomagodban a 4. és 5., a harmadikban pedig a 6., 7., 8. és 9. számot találod.
Ha a harmadik számtól fizettél elő, az első csomagban a 3., 4. és 5. kötetet küldjük, a második csomagodban a pedig a 6., 7., 8. és 9. számot találod.
Ha a negyedik számtól fizettél elő, az első csomagban a 4. és 5. kötetet küldjük, a második csomagodban pedig a 6., 7., 8. és 9. számot találod.
A 10. számtól kezdve minden küldeményben négy kötetet küldünk majd Neked. 

Ha későbbi lapszámtól fizetsz elő, első előfizetői csomagod 1, 2, 3 vagy 4 lapszámot tartalmaz – attól függően, hogy melyik lapszámmal indítottad az előfizetésed. További küldeményeid mindig 4 lapszámot tartalmaznak majd. 

A lapszámok mellett az első, a második, a hatodik és az utolsó előfizetői csomagban találod az előfizetői ajándékodat. (Abban az esetben, ha kapsz ennyi előfizetői csomagot.)

Minden csomagban megtalálhatod a befizetéséhez felhasználható csekket és – ha papíralapú számlázást kértél – a számlát is. Egyébként a számlát e-mailben, az előfizetői csomag kiküldése előtt 1-2 nappal küldjük el Neked.

Előfizetőink négyhetente kapnak újabb csomagot. A pontos csomagküldés feltétele, hogy megkapott csomagod számláját időben, az átvételt követő 14 napon belül rendezd.

Igaz, akkor sem kell nagyon aggódnod, ha késve fizetsz – ilyenkor egyszerűen csak 2 hét késéssel kapod a következő csomagodat. (És valószínűleg kapsz tőlünk egy emlékeztető levelet is arról, hogy nem kaptuk meg a befizetésedet.) Ha lemaradásod zavar, jelezd ügyfélszolgálatunkon, és keresünk megoldást.

Az előfizetői ajándékok nem lapszámokhoz, hanem előfizetői csomagokhoz kapcsolódnak. 

Az 1-2-3-4 számok valamelyikétől előfizetve az első küldeményedben egy ingyenes kötetet, valamint egy porcelánbögrét küldünk. Későbbi számtól előfizetve az első küldeményedben egy porcelánbögrét küldünk.
A második küldeményben egy thermobögrét kapsz.
A hatodik csomagban egy noteszt küldünk.
Korábbi előfizetőknek a tizedik kiküldéssel érkezik a LED-világítású könyvespolc első része,
a tizenkilencedik csomaggal pedig a LED-világítású könyvespolc második része. Azok az előfizetők, akik 2023-ban adják le előfizetésüket, a könyvespolcot a legutolsó csomagjukban kapják.

Vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal a disneymini@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon.

Küldj egy üzenetet ügyfélszolgálatunknak a SUMMA alkalmazáson vagy az elofizetes.suvet.hu online ügyfélszolgálati oldalon keresztül, vagy keresd kollégáinkat a disneymini@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon.
Mindenképpen küldj egy fotót a hibáról/sérülésről a SUMMA-n keresztül vagy e-mailben a  disneymini@suvet.hu címre! Köszönjük!

Küldj egy üzenetet ügyfélszolgálatunknak a SUMMA alkalmazáson vagy az elofizetes.suvet.hu online ügyfélszolgálati oldalon keresztül, vagy írj egy levelet a disneymini@suvet.hu e-mail címre vagy keresd kollégáinkat a 06/1-358-6633-as telefonszámon.

Küldj egy üzenetet ügyfélszolgálatunknak a SUMMA alkalmazáson vagy az elofizetes.suvet.hu online ügyfélszolgálati oldalon keresztül, vagy jelezd kollégáinknak a disneymini@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon.

Ha a szállítás alatt lévő küldeményedre már nem tartasz igényt, jelezd a futárnak, hogy nem kéred a csomagot – a küldemény visszaérkezése után leállítjuk az előfizetésed.

Ha átvetted a legutóbbi küldeményed, de azt már nem szeretnéd kifizetni, az átvételt követő 14 napban visszajuttathatod nekünk a következő címre: Suvet Kft. 2142 Nagytarcsa, Kármán Tódor u. 3. Fontos, hogy ebben az esetben a visszaküldés költségét neked kell kifizetned! A csomag megérkezése után leállítjuk az előfizetésed.

A küldeményt a Suvet Kft. részére küldheted vissza a 2142 Nagytarcsa, Kármán Tódor u. 3. címre.

MÁR MEGJELENT SZÁMOK UTÓLAGOS
MEGVÁSÁRLÁSA

Keresd fel a SUMMA alkalmazás Rendelés menüjét vagy a honlapunk Utánrendelés menüpontját, esetleg add le megrendelésedet ügyfélszolgálatunkon a disneymini@suvet.hu e-mail címen vagy a 06/1-358-6633-as telefonszámon.

Utánrendeléskor először ki kell fizetned a megrendelt kötetek árát és a szállítási díjat (ez négy kötetenként 799 Ft abban az esetben, ha csomag kiszállítását a GLS futárszolgálattal kéred. A Magyar Postával történő szállítást is választhatsz – ilyenkor a szállítási díj 1975 Ft; kérjük, ezt vedd figyelembe rendelésed leadásakor.

A küldeményt a befizetést követően adjuk fel.

Korábban megjelent lapszámok vásárlásakor tehát előre kell fizetned – bankkártyával, csekken vagy átutalással; ha ez utóbbit választod, a közleményben mindenképpen fel kell tüntetned az utánrendelés hat- vagy hétjegyű (páros számmal kezdődő) rendelési azonosítóját!

Kérjük, hogy lehetőség szerint jelezd ügyfélszolgálatunknak, milyen fizetési módot választasz.

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS TUDNIVALÓK

Az 1. és második szám akciósan, 349 Ft-ért, illetve 999 Ft-ért vásárolható meg az újságárusoknál és előfizetésben is.
A 3-tól a 21. számig minden kötet 1999 Ft az újságosoknál, 1599 Ft előfizetésben.

A 22. és minden további kötet 2499 Ft az újságosoknál, 1999 Ft előfizetésben.

Bankkártyával: a SUMMA (Appstore), (Google Play) (Huawei AppStore) mobilalkalmazáson keresztül.
A páratlan számmal kezdődő, hatjegyű partnerazonosító és a négy karakterből álló PIN kód segítségével jelentkezhetsz be az alkalmazásba (mindkét azonosítót megtalálod az előfizetői csomagjaidhoz mellékelt tájékoztatón).

Itt a Kezdőlap és az Előfizetéseim menü alatt is megjelennek a kifizetetlen küldemények. Válaszd ki a csomagot, amit szeretnél kifizetni, majd koppints a Kifizetem most gombra. Egy rövid tájékoztató után a csomag árát a Wordline Financial Services biztonságos oldalán fizetheted ki bankkártyával. Kérjük, figyelj arra, milyen bankkártyát használsz: az online fizetés csak forintalapú bankkártyával díjmentes!

A SUMMA a Google Play áruházból, Huawei Appstoreból és az AppStore-ból is letölthető.

Bankkártyával: az elofizetes.suvet.hu címen elérhető online ügyfélszolgálati oldalunkon keresztül. A felületre a páratlan számmal kezdődő, hatjegyű partnerazonosító és a négy karakterből álló PIN kód segítségével jelentkezhetsz be (mindkét azonosító megtalálható a csekkes levél jobb felső sarkában).

A küldemények listájában azoknál a csomagoknál, amiknél tartozásod van, megjelenik egy Kifizetem most! gomb. Erre kattintva a S Wordline Financial Services pénzügyi szolgáltató oldalára irányítunk, ahol biztonságosan kifizetheted küldeményed. Kérünk figyelj arra, milyen bankkártyát használsz: az online fizetés csak Forint alapú bankkártyával díjmentes!

Bankkártyával a https://hachette.hu oldalon a kiadványra, majd a Fizetés gombra kattintva is fizethetsz. Erre a felületre bejelentkezve mindig csak a kifizetésre váró csomagok jelennek meg. 

Átutalással: az Hachette Fascicoli S.r.l. (ING) 13700016-07753008-00000000-s számlaszámára. Fontos, hogy a közleményben ne felejtsd el feltüntetni a hatossal kezdődő hatjegyű rendelési azonosítódat vagy a csomaghoz tartozó számla sorszámát. 

Csekken: minden küldeményben megtalálható az adott csomag kifizetéséhez használható csekk.

Az előfizetői küldeményeket az átvételt követő 14 napban kell kifizetni. Ha késel, 3 alkalommal is figyelmeztető levelet kapsz majd tőlünk – kétszer e-mailben, végül postai levélben. Ha késésed meghaladja a 45 napot, tartozásodat átadjuk egy követeléskezelőnek. Azt kérjük, semmiképpen se várd meg ezt – ha bármilyen problémád van, jelezd az ügyfélszolgálatunknak!

Küldj egy üzenetet az ügyfélszolgálatunknak a SUMMA-n keresztül vagy írj egy e-mailt a disneymini@suvet.hu címre. Telefonon a 06/1-358-6633-as telefonszámon kérhetsz új csekket. 

Vagy válaszd a bankkártyás vagy az átutalásos fizetést! (Utóbbi esetben a közlemény rovatban ne felejtsd el feltüntetni a hatjegyű rendelési azonosítódat, vagy a kifizetendő küldemény számlájának sorszámát!)

Ilyenkor már csak annyit, hogy kifizeted a tartozásod – és a követeléskezelő adminisztrációs díját (ez 3900 Ft+ÁFA). Arra kérünk, ne várd meg ezt: ha bármilyen problémád van, keress minket ügyfélszolgálatunkon!

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

A küldeményeket négyhetente adjuk fel előfizetőinknek (a küldemény feladásáról e-mailben értesítünk). Alapesetben csomagjaidat a GLS-sel szállítjuk – de ha kéred, MPL-es szállítást is rendelhetsz. Fontos, hogy a GLS-sel történő szállítás ingyenes, az MPL szállításnak viszont jelentős költsége van; ezt mindenképp’ mérlegeld választásod előtt!

A szállítás menete GLS futárszolgálattal történő kézbesítés esetén: 

(a) Amint a csomagot a GLS átvette, előzetes e-mailes értesítőt, majd a kiszállítás napjának reggelén egy újabb, részletesebb e-mailt is, ami már tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. 

(b) A csomag sikertelen kiszállításáról szintén érkezik egy e-mail, az ebben megadott linken keresztül új időpontban kérheted a kiszállítást, átirányíthatod a csomagot egy másik címre, választhatsz csomagpontot, illetve visszautasíthatod a csomag átvételét. 

Fontos, hogy a GLS rendszerén leadott címváltoztatás csak az adott csomag kézbesítésére vonatkozik! Ha minden további küldeményed más címre kéred, kérjük, értesítsd ügyfélszolgálatunkat.

A GLS szállítás esetén többféle lehetőség közül választhatsz:  

  • Kérhetsz házhozszállítást. Ehhez a megrendelés leadásakor olyan címet érdemes megadnod, amelyen munkaidőben is át tudod venni a csomagot. Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítőt hagy, vagy az előfizetéskor megadott telefonszámon keresi a címzettet további egyeztetés végett. 3 sikertelen kézbesítési kísérlet után az előfizetői csomagok visszaküldésre kerülnek – ha ez történt, kérlek, keresd az ügyfélszolgálatot a csomagod újraküldése miatt.
  • Kérheted előfizetői csomagjaid GLS csomagpontra vagy GLS csomagautomatába történő kiszállítását is (ebben az esetben a telefonszám és az e-mail cím megadása is kötelező).

Ehhez ki kell választanod, melyik csomagpontra vagy csomagautomatába kéred a kiszállítást. A kiválasztáshoz az első előfizetői csomagban található partnerkódra és PIN kódra lesz szükséged. Ezzel tudsz belépni online ügyfélszolgálatunk honlapjára az elofizetes.suvet.hu címen, vagy használhatod a SUMMA mobilalkalmazást is. Itt egy csomagpontkereső alkalmazás segítségével választhatod ki az átvételi pontot, s rögzítheted is azt rendszerünkben. Ezt követően előfizetői csomagjaid már ide fognak érkezni. A csomag érkezéséről a GLS fog tájékoztatni e-mailben vagy SMS-ben.

A szállítás menete az MPL-lel történő kézbesítés esetén: 

(a) A Magyar Postával történő kézbesítés esetén a házhoz szállítás díja előfizetői küldeményenként 1975 Ft.

(b) Kérjük, vedd figyelembe, hogy MPL szállítás esetén kizárólag házhoz szállítás lehetséges, küldeményeidet postapontra vagy csomagautomatába nem tudjuk eljuttatni – a megrendelés leadásakor érdemes olyan címet megadni, ahol munkaidőben is át tudod venni a csomagot. Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítőt hagy, vagy az előfizetéskor megadott telefonszámon keres fel további egyeztetés miatt. A csomagok 2 sikertelen kézbesítési kísérlet után a legközelebbi postán vehetők át 5 munkanapig. 

Ha a korábban választott szállítót módosítanád, mielőbb jelezd ezt ügyfélszolgálatunknak! A soron következő csomagodat már az új szállítóval fogjuk elküldeni.

Igen, természetesen erre van lehetőséged. A küldeményeket alapesetben a GLS szállítja Neked (házhoz, csomagpontra vagy csomagautomatába), de ha szeretnéd, kérhetsz MPL-es házhozszállítást is. Választani előfizetésed leadásakor, vagy akár később, az ügyfélszolgálatnak küldött üzenettel is tudsz. 

Fontos azonban, hogy tudd: az MPL-lel történő szállítás díját az előfizetéses ár nem tartalmazza, s ez a díj csomagonként 1975 Ft.

Ne feledd azt sem, hogy új szállítót választani, korábbi választásod módosítani csak a még ki nem küldött, a csomagolási folyamatba be nem került csomagokra vonatkozóan tudsz, vagyis változtatási kérésed legkésőbb a csomag feladásának SUMMA applikációnkban jelzett napja előtti két munkanappal el kell juttatnod hozzánk.

Igen. Ha ezt szeretnéd, a honlapunkon add le rendelésed, és válaszd ki a kívánt kézbesítési helyet.

Fontos: kizárólag a GLS futárszolgálattal történő kézbesítés esetén van lehetőséged csomagpontra vagy csomagautomatába kérni előfizetői küldeményeidet.

A későbbiekben az online ügyfélszolgálati oldalunkon (elofizetes.suvet.hu) vagy a SUMMA alkalmazásban található GLS csomagpontkereső használatával választhatsz új GLS csomagpontot.
Az üzenetküldő segítségével pedig bármilyen címváltozással kapcsolatban értesítheted az ügyfélszolgálatunkat. 

Fontos! Ha a küldeményeid kiszállítását GLS csomagpontra vagy GLS csomagautomatába kéred, győződj meg róla, hogy megadtad nekünk a telefonszámod és e-mail címed – a csomagautomatás küldeményeken ezek feltüntetése kötelező!

GLS Csomagautomatákban a nap 24 órájában átveheted küldeményeidet, 5 napig (ezt követően a csomag visszaszállításra kerül). A többi GLS csomagpont (jellemzően üzletek) esetében az adott átvevőhely nyitvatartási idejében veheted kézhez megrendelésed.

A GLS csomagpontokkal kapcsolatban további tájékoztatást találhatsz a https://gls-group.com/HU/hu/home/ címen.

ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL KAPCSOLATOS
INFORMÁCIÓK

Ügyfélszolgálatunkkal többféle módon is kapcsolatba léphetsz. Telefonon a 06/1-358-6633-as számon, e-mailben a disneymini@suvet.hu.hu címen, az interneten pedig az elofizetes.suvet.hu oldalon érsz el minket.

A SUMMA androidos (a Google Play áruházból, a Huawei AppStoreból) és iOS-es változatban (AppStore-ból) is elérhető.
A belépéshez partnerazonosítódra és PIN kódodra lesz szükséged. Mindkettőt megtalálod az első előfizetői küldeményedben, és – ha a csekkes fizetést választottad – minden előfizetői csomagodban, a csekket tartalmazó levél jobb felső sarkában. (Szükség esetén írj egy e-mail ügyfélszolgálatunknak a disneymini@suvet.hu címre, elküldjük belépési adataidat.) A partnerazonosító egy hatjegyű, páratlan számmal kezdődő számsor, a PIN 4 jegyű, nagybetűket és számokat tartalmazó kód.

A SUMMA használatával

– Megtekintheted a küldeményeidhez kapcsolódó eseményeket, nyomon követheted a kézbesítés menetét, és kényelmesen (bankkártyával) kifizetheted a csomagjaid ellenértékét.

– Ellenőrizheted a megrendeléseidhez megadott személyes adataidat, változásukról gyorsan és egyszerűen értesítheted ügyintézőinket.

– Ha a beállított kézbesítési cím helyett a küldeményeidet csomagpontra vagy csomagautomatába szeretnéd kérni, keresőnk segítségével kiválaszthatod a legmegfelelőbb átvevőhelyet.

– Értesülhetsz a soron következő küldemény(ek) feladásának várható időpontjáról és tartalmáról.

– Üzenetet küldhetsz, és probléma esetén – akár fényképet is mellékelve – gyorsan értesítheted az ügyfélszolgálatunkat.

– Rendelést adhatsz le a már megjelent lapszámokra. 

Az online ügyfélszolgálat az elofizetes.suvet.hu címen érhető el. A belépéshez partnerazonosítódra és PIN kódodra lesz szükséged. Mindkettőt megtalálod minden előfizetői csomagodban – a csekket tartalmazó levél jobb felső sarkában. A partnerazonosító egy hatjegyű, páratlan számmal kezdődő számsor, a PIN 4 jegyű, nagybetűket és számokat tartalmazó kód. 

Ha a csekkes levelet már kidobtad, de következő csomagod érkezése előtt szeretnéd használni az online ügyfélszolgálatot, írj egy e-mailt a desneymini@suvet.hu címre, és elküldjük belépési adataidat.

Az elofizetes.suvet.hu oldal lehetővé teszi, hogy

  • ellenőrizd rendszerünkben rögzített személyes adataidat, előfizetéseid adatait és az egyes kiküldött csomagokkal kapcsolatos adatokat – pl. a kiküldés idejét (ha már megvan ennek dátuma), befizetéseidet, vagy akár esetleges reklamációid beérkezését is.
  • ha adataid változtatását kéred, vagy bármilyen kérdésed van, erről a felületről közvetlenül az adott kiadvány ügyfélszolgálatának írhatsz üzenetet, a „kérdésem van” gombra kattintva.
  • ha a beállított kézbesítési cím helyett a küldeményeidet GLS csomagpontra vagy GLS csomagautomatába szeretnéd kérni, térképes keresőnk segítségével kiválaszthatod, hogy pontosan melyik átvételi pontra szállítsuk ezentúl a csomagjaidat;
  • kifizetetlen küldeményeidet gyorsan, egyszerűen, online kifizesd. A még kifizetetlen küldemények mellett fekete „kifizetem most” felirat látható – erre kattintva pár másodperc alatt, bankkártyával rendezheted a díjat.

A telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 8 és 20 óra között hívható.

Bár a hívásokat fogadó kollégák számát igyekszünk az aktuális igényekhez igazítani, olykor előfordul, hogy olyan sok hívás érkezik egyszerre, hogy a szokásosnál többet kellene várni az ügyintéző kapcsolására. Ilyenkor az automata menürendszerben válaszd azt a lehetőséget, hogy megadod nekünk telefonszámodat, és visszahívunk.

KAPCSOLAT

Elérhetőségeink:
Telefon: (06) 1-358-6633
Elérhető munkanapokon 8 és 20 óra között.
E-mail: disneymini@suvet.hu
Kérdésedre 3 munkanapon belül válaszolunk.

Az előfizetés szabályai

A sorozat folyamatosan előfizethető, de az előfizetés kezdő lapszáma az árus terjesztésben éppen kapható lapszámhoz igazodik. 

Az első előfizetői csomagban 1, 2, 3 vagy 4 lapszám található, az előfizetés kezdő lapszámától függően. A második előfizetői csomagtól kezdve minden küldemény 4 lapszámot tartalmaz majd. 

Az előfizetői ár a 22. lapszámtól 1.999 Ft lapszámonként, így a 4 kötetet tartalmazó előfizetői csomag ára  7.996 Ft.

A küldeményeket az átvételt követő 14 napban kell kifizetni a csomagban található sárga csekken, bankkártyával vagy átutalással. Az újabb előfizetői csomagok postázása mindaddig automatikusan, négyhetente történik, amíg a küldemények számlája időben rendezésre kerül.

A kézbesítést a Magyar Posta Zrt. végzi. A kiszállításról a megadott e-mail címen vagy telefonszámon küldenek értesítést.

Az 1., 2., 6.  és az utolsó előfizetői csomagban a lapszámok mellett előfizetői ajándékot küldünk:

  • az 1. küldeményben egy porcelánbögre található
  • a 2. küldeményben egy thermobögrét küldünk;
  • a 6. küldeményben egy Disney notesz érkezik;
  • az utolsó kiküldéssel érkezik egy LED-világítású könyvespolc.

Az előfizetők annyi előfizetői ajándékokat kapnak meg, amennyi a nekik kiküldött csomagok száma alapján a fenti felsorolás alapján nekik jár!

Az előfizetők az előfizetésük kezdő lapszámát megelőző lapszámokat kedvezményesen, azaz szállítási díj fizetése nélkül szerezhetik be utánrendeléssel!

Fizetési késedelem esetén e-mailen és postai levélben értesítünk a fennálló tartozásról.

A sérülten vagy hiányosan kézbesített csomagot díjmentesen cseréljük.

Az előfizetés adatai nyomon követhetők az online ügyfélszolgálati oldalunkon az elofizetes.suvet.hu címen vagy a SUMMA applikációban.

További kérdés esetén a disneymini@suvet.hu e-mail címen vagy telefonon a 06/1-358-6633-as számon érhető el ügyfélszolgálatunk.

Az előfizetés bármikor lemondható.